دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

دانلود Subway Surfers - بازی موبایل فرار در مترو
 
منبع:پی سی دانلود

1.23.0

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, :: 16:8 :: توسط : SHSaj

بازی C.H.A.O.S Tournament HD درباره‌ی جنگ‌های هوایی است. با یک هلی کوپتر جنگنده پیشرفته به انجام ماموریت های مختلف بروید و دشمنان را شکست دهید، با انجام مراحل می توانید تجربه کسب کنید و همچنین هلی کوپتر خود را ارتقا دهید. در ابتدا باید کمی تمرین کنید تا بتوانید به بهترین شکل هلیکوپتر را کنترل کنید و با مانور دادن‌های خود، از اصابت تیر‌ها و موشک‌های دشمن به هلیکوپترتان جلوگیری نمایید. بازی دارای دو حالت Regular و Elite (برای بازیکنان حرفه‌ای) است و کیفیت هلیکوپترهای موجود که همه برگرفته از مدل‌های واقعی ساخت امریکا، روسیه و اروپا هستند نیز بالا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

C.H.A.O.S Tournament HD v6.2.1 بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD v6.2.1 – اندروید

  منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, :: 16:7 :: توسط : SHSaj

بازی Hill Climb Racing v1.16.0 یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی با دارا بودن امتیاز ۴٫۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود. این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد.اگر شما برای اولین بار این بازی را اجرا کنید به شما قول میدهم که چندین ساعت پای این بازی بنشینید چون این بازی بسیار اعتیاد آورد است.روند بازی Hill Climb Racing به این شکل است که شما در نقش یک راننده حرفه ای هستید و باید با مهارت های خود موانع مختلف را از سر راه خود بردارید. این بازی بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Hill%20Climb%20Racing%20v1.16.0 بازی سواری تفریحی Hill Climb Racing v1.16.0 – اندروید

  منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, :: 15:59 :: توسط : SHSaj

دانلود GUNSHIP BATTLE : Helicopter 3D - بازی موبایل جنگ هلیکوپترها 3 بعدی
 
 

منبع:پی سی دانلود


شما با یک بازی شبیه سازی شده و بسیار اکشن روبرو می باشید که برای اندروید عرضه شده است. در این بازی کنترل یکی از قدرتمند ترین هلیکوپتر های جنگی دنیا در اختیار شما قرار می گیرد و باید به یک خلبان حرفه ای تبدیل شوید، در این بازی ماموریت دارید تا با افرار شرور و آشوبگر در سراسر نقاط دنیا مبارزه کنید و آنها را نابود نمایید. خود را برای صحنه های اکشن زیبا همراه با گرافیکی دیدنی آماده کنید. این بازی در حقیقت یک شبیه ساز دقیق با محیطی ۳ بعدی می باشد که در آن می توانید با جدیدترین و پیشرفته ترین هلیکوپترهای جنگی به بازی بپردازید. قوی ترین و پیشرفته ترین هلیکوپترهای جنگی چند منظوره، وجود انواع سلاح و تجهیزات از جمله: رادار، تقویت کننده و ...، حالت داستانی بازی با ماموریت های دشوار و چالش برانگیز، ماموریت های سفارشی و بسیار سخت برای افراد حرفه ای از ویژگی های این بازی زیبا و اکشن می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, :: 15:57 :: توسط : SHSaj

که در کارنامه ی خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپانی UIG Entertainment بازی اکشنی را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در این بازی باوجود تاخیر ۹ماهه ای که در ریلیز آن بوجود آمد، تغییراتی در آن رخ نداده و بازی یک روایت ساده و کلاسیک ضربتی را دارد که همانند بازی های مثل مورتال کامبت با حرکات پایانی خونین و انیمیشن هایی که برگرفته از سری کمیک ها و فیلم اصلی آن می باشند همراه شده است. در این بازی قهرمان اصلی داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصی در برگیرنده ی بازی نخواهد بود.

 

KICKASS 2 pc cover small دانلود بازی KICKASS 2 برای PC

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:32 :: توسط : SHSaj

دانلود Shadow Blade - بازی موبایل تیغ شیطانی

 



شما با یک بازی در سبک اکشن نینجایی طرف هستید. در این بازی شما در نقش یک نینجا مجهز می باشید و او را کنترل می کنید. این بازی در فصل ها و محیط های مختلفی روی می دهد. نینجای بازی دارای شمشیر نینجایی و ستاره های نینجایی می باشد. نینجا را می توانید به 2 صورت کنترل کنید،یکی به صورت جوی استیک و دیگری به صورت لمسی. این بازی دارای گرافیک زیبا و صداگذاری خوبی می باشد. اگر به دنبال بازی اکشن نینجایی می باشید این بازی زیبا را از دست ندهید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 23:29 :: توسط : SHSaj

دانلود Bamba - بازی موبایل حفظ تعادل با بامبا


خود را برای  یک بازی بسیار زیبا و کاملا متفاوت آماده کنید. در این بازی تعادل و تمرکز حرف اول را میزند. در این بازی شما باید کنترل شعبده باز را بر عهده بگیرید و ضمن حفظ تعادل به سمت جلو حرکت کنید. شما با یک بازی بسیار سرگرم کننده . متفاوت روبرو می باشید که کمتر شبیه به آن را دیده اید. این بازی دارای ۲۵ سطح چالش برانگیز، کنترل لمسی جدید، فیزیک شبیه سازی شده، ۵ جهان مختلف، بیش از ۲۵ مرحله می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 22:52 :: توسط : SHSaj

 

دانلود pou - بازی موبایل نگهداری از موجود بامزه

 
 
 

Pou نام شخصیت جدیدی در دنیای موبایل است که بسیار پر طرفدار است. وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید مانند بچه خود از Pou مراقبت کنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس هایش را تعویض کنید، اتاقش را مرتب کنید و ظاهر آن را عوض کنید و... . این بازی بیش از 50 میلیون بار در دنیا دانلود شده و دارای امتیاز 4.7 از 5 در Google می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Let's Create! Pottery - بازی موبایل سفال سازی

 

 
 
 

با نرم افزار جدید و خلاقانه Let's Create Pottery می توانید در گوشی خود سفالگری کنید و روی ساخته دست خود طراحی دلخواه بزنید و روی آن کار کنید. شما باید با انگشت خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Learn Piano - نرم افزار موبایل آموزش پیانو


اگر از علاقمندان موسیقی و پیانو می باشید و به دنبال یادگیری پیانو می باشید این برنامه نواختن پیانو را به صورت بازی به شما آموزش می دهد. در این برنامه تعدادی آهنگ موجود می باشد که می توانید آنها زا به دلخواه انتخاب کنید و همراه با برنامه بنوازید. نحوه بازی کردن به این صورت است که، بعد از مشخص کردن آهنگ مورد نظر در بالای هر نتی که باید بزنید رنگی آبی به نمایش در می آید، تنها کاری که شما باید انجام دهید فشار دادن کلید هایی است که بالای آن آبی شده است، بدین ترتیب شما شروع به نواختن پیانو می کنید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 بهمن 1392برچسب:, :: 4:46 :: توسط : SHSaj

دانلود Bitter Sam - بازی موبایل موجودی به نام سم


در این بازی شما در نقش جانوری به نام سم می باشید. وظیفه شما در این بازی اینست که به این جانور بامزه کمک کنید و او را نجات دهید. این بازی دارای ۱۰۰ مرحله جذاب و جهان های مختلف می باشد. روش بازی به این صورت می باشد که شما باید گوشی خود را به چپ و راست تکان دهید، اما حواستان باشد تا طناب بریده نشود. در این بازی از قوانین فیزیک به خوبی استفاده شده است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 4:51 :: توسط : SHSaj

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 4:42 :: توسط : SHSaj

دانلود Chess Master 2014 - بازی موبایل شطرنج حرفه ای

به روز رسانی به نسخه 14.01.20

این بازی یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های تخته ای در سرتاسر دنیا می باشد. این بازی به خوبی شما را به چالش می کشاند و برای موفقیت در این بازی زیبا، نیازمند استراتژی و تاکتیک های حرفه ای هستید. این بازی به توسعه توانایی های دهنی شما کم زیادی می کند و شامل گرافیکی زیبا و خیره کننده، حالت تمرین با 5 سطح دشواری و امکان بازی به صورت چند نفره برای رقابت با دوستان و آشنایانتان می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, :: 4:43 :: توسط : SHSaj

دانلود 101in 1 Games - بازی موبایل 101 بازی سرگرم کننده

 

شما با مجموعه ای از بازی های جالب و سرگرم کننده روبرو هستید که شامل پازل، ورزشی، تیراندازی، پخت و پز و.... می باشد. این مجموعه تمام سلیقه ها و سنین را شامل می شود، تعداد زیادی بازی در این مجموعه می باشد که شما را از حالت یکنواخت تک بازی خارج می کند و شما را برای مدت ها سرگرم میکند.


از ویژگی های این مجموعه می توان به پشتیبانی از زبان های انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی،روسی، کره ای، چینی، هلندی اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, :: 4:42 :: توسط : SHSaj

دانلود Principia - بازی موبایل ساختمان سازی

 

شما با یک بازی کاملا فکری مواجه هستید و این بازی هوش شما را به چالش می کشد. شما باید به علم پایه فیزیک آگاهی داشته باشید تا بتوانید پل ها و ساختمان های بی عیب بسازید . ساختمان و پل و... در اختیار شما قرار داده می شود که برای ساختن آنها از ربات کمک می گیرید. بازی به صورت سه بعدی می باشد. کمپانی سازنده این بازی وعده ساخته شدن سطح های پیشرفته تری از این بازی را داده است. راهنمای بازی، ابزار های بیشتر برای ساختمان سازی و عیب یابی خودکار از ویژگی های دیگر این بازی می باشند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 20:0 :: توسط : SHSaj

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب طناب را ببر مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به استقبال سال ۲۰۱۴ بروید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آشنا کنیم.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 14:54 :: توسط : SHSaj

بازی های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار شاد و دوست داشتنی به نام خوک های بد مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید؟سری جدیدی از بازی های جذاب ، از کمپانی Rovio به عنوان سازنده سری بازی های پرندگان عصبانی ! اکنون قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با بازی بچه خوک های بد آشنا کنیم.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 14:51 :: توسط : SHSaj

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید ۲۰۱۴

Need for Speed

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند ۵۵۰ مگابایت دانلود دیتا و ۱,۹۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 14:36 :: توسط : SHSaj

 دانلود بازی فکزی و سرگرم کننده

بازی سرگرم کننده اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی کردن خود لذت ببرید؟اگر به زمان های قدیم برگردیم ، تعدادی به یاد دارند که یکی از سرگرمی های آن دوران ، بازی با چوب کبریت بوده است.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 12:58 :: توسط : SHSaj

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 56932
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل